1. Avaleht
  2. Äri
  3. Rimi annab „Raha tagasi garantii“
Rimi annab „Raha tagasi garantii“

Rimi annab „Raha tagasi garantii“

Rimi annab „Raha tagasi garantii“Rimis tehtud ostu kvaliteediga rahulolematutele klientidele annab Rimi raha tagasi või asendab probleemse toote uuega.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on jaeketi eesmärk pakkuda oma klientidele alati värsket ja kvaliteetset toidukaupa.

„Inimeste ootused toodete kvaliteedile on kasvanud ning kvaliteetne valik toidupoes on elementaarne. Täna saame oma klientidele lubada, et Rimi kauplustes pakutav on parima kvaliteediga ning anname omalt poolt „Raha tagasi garantii“. Kui inimene pole ostetud tootega rahul, saab ta selle tagastada ning makstud raha tagasi,“ lisas Lilleoja.

„Raha tagasi garantii“ kehtib Rimi kauplustes müügil olevatele puu- ja köögiviljadele, lihale, kalale ja mereandidele, Rimi köögi roogadele ning pagari-, leiva- ja piimatoodetele. Lilleoja kinnitusel kontrollivad nad poekaupade kvaliteeti järjepidevalt. „Oleme oma koostööpartneritele ja hankijatele seadnud väga kõrged kvaliteedinõuded. Samuti teeme omamärgitoodetele regulaarselt kvaliteediauditeid, mis kontrollivad toiduainete vastavust nõuetele. Laia valiku ja väga hea kvaliteediga puu-ja köögiviljade tagamiseks korraldatakse kontrolle ka Rimi puu- ja köögiviljalaos,“ täiendas Lilleoja.

Rohkem „Raha tagasi garantii“ kohta saab lugeda Rimi veebilehelt.

Head Uudised GoodNews