fbpx
Avaleht Äri TOP 7 enim auhinnatud digikampaaniat aastal 2015
TOP 7 enim auhinnatud digikampaaniat aastal 2015

TOP 7 enim auhinnatud digikampaaniat aastal 2015

Best MarketingsBest Marketing Internationali tiim koostas digitaalreklaami aasta edetabeli, mille kokkupanekul on analüüsitud ligi 200 reklaamikonkursi tulemusi kogu maailmast.

Vaatasime ainult digitaal- ja mobiilikategooriad, aga nagu näha, on digitaali mõiste väga lai. Selle alla mahuvad nii viraalvideod kui mobiilirakendused, sotsiaalmeedia ja üritusturundus. Igal juhul on tänapäeva turundusmaailmas igasuguste kategooriate piirid vägagi hägustunud ja parimad kampaaniad on oma olemuselt kõik integreeritud, kirjutab Best Marketing.

Arvesse on võetud võidud erinevatel konkurssidel võidetud auhindasid (näiteks kui üks töö võitis Cannes Lionsil 10 auhinda, läheb arvesse ikkagi ainult 1 Cannesi võit).

TOP 7 aastal 2015

1. #Likeagirl by Leo Burnett Toronto for P&G (Canada)

Juba suhteliselt vana ja tuntud kampaania, mis jätkas oma auhinnakonkursside võidukäiku aastal 2015. Tänaseks saavutanud juba üle 60 miljoni vaatamise YouTube´is. Hea näide sellest, et brändid peavad mõistma oma sihtgruppi ja rääkima nende jaoks olulistest asjadest.

2. Monty’s Christmas by adamandeveDDB for John Lewis (UK)

TV reklaam eelmise aasta jõuludest, mis kvalifitseerub digireklaamiks tänu 25 miljonile YouTube´i vaatamisele. Ilus, emotsionaalne. Väikesed lapsed + nunnud loomad on ka digiajastul võitmatu retsept!

3. Nike House of Mamba by AKQA LONDON, AKQA SHANGHAI for Nike (UK & China)

Klassikaline Nike-stiilis innovatsioon, sedapuhku siis digitaalne korvpalliväljak. Reklaamiks kvalifitseerub eelkõige tänu viraalsele levikule. Järgib tänapäeva digireklaamis tuntud valemit: a) tee valmis mingi innovaatiline tehniline vidin või lahendus; b) rakenda tööle PR masin, et kogu maailm sellest teada saaks.

4. The Other Side by Wieden+Kennedy for Honda (UK)

Interaktiivne film, tõeline digireklaam. Sarnast lahendust poleks võimalik saavutada mitte üheski teises meedias.

5. I Will What I Want by Droga5 for Under Armour (USA)

Sarnaselt “Like a Girl” reklaamiga on tegemist soolisi stereotüüpe murdva lahendusega. Oskuslikult on kasutatud online video ja sotsiaalmeedia kombinatsiooni, samuti on sellel kampaanial märkimisväärselt head äritulemused.

6. Between Us by Y&R Team Red Istanbul for Vodafone (Turkey)

Ülimalt praktiline mobiilirakendus, mis aitab naistel leida kaitset koduvägivalla vastu. Kuigi tegemist on sotsiaalkampaaniaga, sobib see ideaalselt Vodafone’i kui mobiilioperaatori brändiga. Ja kinnitab tõsiasja: edukad on ainult need rakendused, mis on praktiliselt kasutatavad, mitte nalja pärast tehtud.

7. Penny the Pirate by OMD for Luxottica (Australia)

Teine edetabelisse jõudnud mobiilirakendus. Aitab laste silmanägemist testida. Ühest küljest nagu puhas sotsiaalreklaam – kuid tegelikult hea võimalus prille müüa! Luxottica on nimelt tuntud Itaalia prilliraamide tootja.

Enamike auhinnakonkursside žüriid on oma valiku tegemisel arvesse võtnud ainult loovust ja mitte tulemuslikkust.

THE BEST OF GLOBAL DIGITAL MARKETING

Kas ja kui tulemuslikud need kampaaniad tegelikult olid, sellest pikemalt juba konverentsil “The Best of Global Digital Marketing” 27. jaanuaril 2016 Viimsis.

Aeg: 27. jaanuar 2016
Koht: Viimsi Kino

Kuni 7. jaanuarini kehtib soodushind 199 € + km (täishind on 249 € + km)

Tutvu kavaga: The Best of Global Digital Marketing